الکامپ

شرکت تیونینگ آلمانی AC اشنیتزر بسته ارتقای جدید خود بخاطر تویوتا سوپرا مقیاس ۲۰۲۰ و قبیله جدید بی ام و Z4 را رونمایی کرد. میوه AC اشنیتزر بخاطر مدل Z4 M40i طراحی شده است؛ اما بخاطر نسخه های درمانده نیز بسته های ارتقا وجود دارند که شرکت های دیگر ارائه کرده اند.

بی ام و Z4 M40i تو راسته آمریکا با پیشرانه ی سه لیتری ۶ سیلندر خطی توربو با قدرت ۳۸۲ اسب بخار عرضه می شود؛ ولی در بازار اروپا به دلیل قوانین زیست محیطی سخت گیرانه تر، قدرت پیشرانه ی M40i به ۳۴۰ اسب دود کاهش جلوه گر کرده است. AC پس از اعمال تغییرات داخل پیشرانه ی این معیار می تواند غلبه را به ۴۰۰ اسب بخار و گشتاور را نیز از ۵۰۰ نیوتن متر به ۶۰۰ نیوتن متر افزایش دهد.



بخاطر اینکه شکل قشری Z4 با غلبه آن همخوانی داشته باشد، تیونر کیت جثه ی اسپرت جدیدی غم برای این خودرو طراحی کرده است که اسپلیتر جلو و اسپویلر دوگانه ی تعاقب رکاب های جانبی بزرگ نمدار و هواکش های روی کاپوت را شامل می شود. رینگ های استاندارد Z4 همچنین با رینگ های جدید ۲۰ اینچی جایگزین شده اند که امکان اندرز آن ها تو دو طرح متفاوت حیات دارد. درکنار این رینگ های جدید، خریداران می توانند درخواست انتصاب سیستم تعلیق متاخر را همچنین بدهند که پشته را ۲۵ میلی متر کاهش می دهد. 



جهیز اگزوز همچنین با چهار خروجی تغییراتی بوسیله خود دیده تا صدایی جذاب تر مانند مدل های M تولید درنگ. درحقیقت، این میزان می تواند نقش Z4 M را بازی یواش که بی ام و هیچگاه حین آن را تولید نخواهد کرد. درون کابین بی ام و Z4 نیز تغییراتی قرین پدال های تعویض دنده ی آلومینیومی پشت فرمان، پدال های آلومینیومی، استراحتگاه پای چپ آلومینیومی و جاکلیدی جدید هستند. AC اشنیتزر این مدل را با گارانتی پنج ساله عرضه می کند.



محصول دوم AC اشنیتزر تویوتا سوپرای متاخر است. بسته ارتقای AC اشنیتزر برای تویوتا سوپرا دربرگیرنده ارتقای فنی و ظاهری است. 



تیونر شروع اسپلیتر جلو اسپرت روی تویوتا گمارش کرده و سپس باله ی متعاقب جلال حزن روی قوطی عقب صبر داده است. رینگ های ۲۰ اینچی پنج پره ای روی سوپرا نصب شده اند و حتی قاب پلاک جلو نیز تحول کرده است؛ ولی دوست داشتنی ترین مقدر شدن تویوتا سوپرای AC اشنیتزر سرنوشت متخصص آن است که غلبه این خودرو را از ۳۴۰ به ۴۰۰ اسب تبخیر افزایش داده است. همچنین، تیونر کیت صداخفه کن اسپرت داخل متعاقب خودرو گمارش کرده است که بخشی از جهیز اگزوز این خودرو محسوب می شود. خروجی های اگزوز سوپرا در دو نسخه ی کربنی و فولادی دردسترس هستند. AC اشنیتزر پس از اعمال این تغییرات روی تویوتا سوپرا همچنان استاندارد WLTP اروپا را حفظ کردن کرده است.

مقاله های مرتبط:حضور قدرتمند تویوتا سوپرا در SEMA 2019مدل های متنوع تویوتا سوپرا در گذر زمان

برای سازگاری با غلبه چشمگیر پیشرانه، AC سیستم تعلیق را نیز ارتقا داده و از کمک فنرهایی با نبوغ انتظام ارتفاع استفاده کرده است. همچنین، با کاهش اوج ۲۵ میلی متری محور جلو و عقب، مرکز ثقل خودرو را پایین مرطوب آورده تا ایستادگی آن تو پیچ ها تکثیر پیدا کند. AC اشنیتزر هنوز مقدار بسته ی تیونینگ خویشتن برای سوپرا را اعلام نکرده؛ اما گفته شده از بهار آینده وارد میدان خواهد شد.

بیشتر بخوانید:سیاهه برترین خودروهای اسپرت دنیا بوسیله گزینش Road
  • ۹۸/۰۹/۱۱

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی