الکامپ

جنرال موتورز بوسیله هوندا معاون خواهد کرد تا دو خودروی الکتریکی متاخر را بخاطر تولید درون سال ۲۰۲۴ و خرید در آمریکای شمالی آماده بطی ء. خودروالکتریکی هوندا از فناوری باتری آلتیوم جنرال موتورز و پلتفرم خودروی برقی ماژولار استعمال خواهد کرد؛ اگرچه خودروساز ژاپنی باتوجه به انتظارات استعمال کنندگان و اولویت های طراحی، این معماری را بازطراحی می کند.

باتری های آلتیوم جنرال اتومبیل که در اوایل ماه گذشته معرفی کردن شده اند، از نفوذ شیمیایی عام با مقدار کمتر کبالت استفاده می کنند و سلول های باتری به صورت عمودی خواه افقی فراغت می گیرند تا ذخیره انرژی را بخاطر گوناگون مختلف خودرو بهینه کنند. باتری زبر العاده آلتیوم در پلتفرم انطباق پذیر خودروهای الکتریکی این باهم اتحاد کردن استفاده خواهد شد که وسایل نقلیه متنوعی مثل خودرو خودران کروز اوریجین (Cruise Origin)، شاسی بلند لوکس کادیلاک لیریک (Cadillac Lyriq) و کامیون های برقی جنرال موتورز را داخل آینده پوشش می دهد. این پلتفرم امکان نصیب گیری از سیستم محرک جلو، محرک عقب و تمام چرخ محرک را حاضر می یواش و باعث گشایش بیشتر انعطاف پذیری می شود.



با این حال، هوندا قبل از تولید خودروهای برقی جدید، کارهای مهندسی خود را روی پلتفرم جنرال موتورز انجام می دهد. علاوه به خشکی امدن این، کارهای طراحی تو کابین و طراحی بیرونی درون این خودروهای برقی، تماما بوسیله عهده ی هوندا خواهد بود تا اطمینان حاصل شود که از دیدن معنوی کیفیت مناسبی داشته و نسبت بوسیله سایر محصولات این برند مطابقت دارند. هر دو خودروی الکتریکی جدید تو مراکز تولید جنرال موتورز تو آمریکای شمالی مصنوع خواهند شد.مقاله های مرتبط:شرکت جنرال موتورز و هوندا برای تولید باتری خودروی الکتریکیخودرو برقی و خودران جنرال موتورز کروز اوریجین رونمایی شد

اطلاع دادن این بیانیه، اتحاد بسیار خوبی برای هر دو همکاری خودروسازی است. توافقنامه مشترک به جنرال موتورز اجازه می دهد تا هزینه های توسعه باتری خودروی الکتریکی و پلتفرم را در خطوط وسایل نقلیه تا اینکه بیشتر از پیش کاهش دهد و مونتاژ خودروهای هوندا را در کارخانه های تولید جنرال موتورز ساده زیرفون بطی ء. تو همین حال، هوندا قادر خواهد وجود تا معرفی خودروهای برقی دارای حجم پیمایش طولانی خود را عقب انداختن درنگ و هر دو شرکت از صرفه جویی اقتصادی زیادی بهره مند می شوند.

سازش کنونی اولین تک از همکاری دو غول خودروسازی آمریکا و ژاپن در فناوری پیشرفته حلق. هوندا و جنرال موتورز قبلا درون بن توسعه پیل بنزین شریک داشتند و هر دو شرکت درون فناوری رانندگی خودران کروز اوریجین، فعالیت کرده اند. حتی پیش از آن نیز پیشرانه خورجینی ۶ سیلندر پیدایش هوندا در خودروی ساترن ویو (Saturn Vue) جنرال موتورز مورد استفاده صبر گرفت که سال ۲۰۰۴ وارد بازار شد.بیشتر بخوانید:باتری جدید BYD ایمنی خودروهای الکتریکی را افزایش می دهدمهندسی بی نهایت: کونیگزگ جمرا؛ اولین ابرخودرو مگا‎ جی تی جهاننگاهی به آینده قوطی دنده تو خودروسازیبی ام و i Hydrogen NEXT هیدروژنی پیل سوختی، سال ۲۰۲۲ عرضه می شودکم کاربرد ترین خودرو های کراس اور بنزینی بازار جهانی در سال ۲۰۲۰
  • ۹۹/۰۱/۱۶

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی